Cabinet Veterinar A&A Medical Vet

Veterinar Bucuresti-Sector 6 Consultatii, Vaccinari, Deprarazitari, Tratament Animale reprezinta pagina unde puteti gasi informatii despre Cabinet Veterinar A&A Medical Vet - Veterinarul Bucuresti-Sector 6.

A&A Medical Vet infiinţată în 1999, prin cabinetele sale veterinare dotate cu aparatură modernă de diagnostic şi tratament, prin personalul profesionist, permite diagnosticul rapid al afecţiunilor, controlul eficient al evoluţiei pacienţilor, precum şi luarea măsurilor sigure de prevenire a problemelor de sanatate potenţiale.

Profesionalismul, munca în echipă și atașamentul față de animale sunt principiile de baza ale personalului A&A MedicalVet. Este responsabilitatea fiecărei persoane din echipă să aibe un standard de înaltă conduită profesională. Această atitudine implică un angajament constant, o puternică dăruire și o înaltă calitate a serviciilor oferite.

Competenţele medical-veterinare în diagnosticul imagistic, chirurgie, anestezie şi terapie intensivă, medicină internă, patologia animalelor exotice, examene citomorfologice etc. sunt datorate participării la conferinţe internaţionale de perfecţionare, aparţinand Şcolii Europene de -Înalte Studii Veterinare (ESAVS), numeroase simpozioane şi work-shopuri naţionale şi internaţionale, precum şi experienţa dobândită în cei 14 ani de activitate clinică.

Trebuie gasita o balanta intre tehnica si stiinta!

De asemenea, cabinetele dispun de o conexiune la reţeaua de telemedicină, care permite colaborarea cu diplomaţi şi profesori din întreaga lume.

Cazuistica anuală însumează aproximativ: 2200 examene radiologice, 600 intervenţii chirurgicale, 1200 ecografii generale, 800 ecocardiografii, 1095 animale internate.

Servicii Veterinare: